Kimterior: Jouw Sleutel tot Succes in de Interieurbranche met Winstgevend Marketingadvies

Heb jij een onderneming in de interieurbranche? En ben je op zoek naar marketingadvies om van jouw interieurbedrijf een succes te maken? Dan ben je bij Kimterior aan het juiste adres. Als marketing mentor voor interieurprofessionals help ik interieurontwerpers en interieurmerken aan een winstgevende marketingstrategie. 

Marketingadvies voor interieurprofessionals

Veel interieurprofessionals willen graag meer naamsbekendheid en klanten, maar weten niet goed hoe. Dat is logisch, want als interieurprofessional heb je vaak geen achtergrond in marketing en ondernemen. Dat bracht mij op het idee om Kimterior te starten: marketingadvies en mentoring voor interieurprofessionals. 

Welke marketingkanalen zijn relevant voor interieurprofessionals? En hoe kun je die het beste inzetten om meer klanten aan te trekken? De antwoorden op deze vragen verschillen per interieurbedrijf, want iedere interieurprofessional is anders. We gaan dan ook samen bekijken welke kanalen passen bij jou en je doelgroep. Voor die kanalen bepalen we de juiste strategie gericht op het aantrekken van meer klanten.

Instagram is onder andere een relevant marketingkanaal voor interieurprofessionals, omdat er een grote interieurcommunity op actief is. Het platform is ook erg geschikt om je naamsbekendheid te vergroten en een connectie op te bouwen met je doelgroep. Aan de andere kant wil je niet afhankelijk worden van een kanaal zoals Instagram. Daarom raad ik altijd aan om meerdere kanalen in te zetten. Ook om de resultaten te kunnen vergelijken en optimaliseren. 

Een unieke positionering van jouw interieurbedrijf

Daarnaast is de concurrentie groot in de interieurbranche. Er zijn al veel interieurontwerpers, interieurstylisten en interieurmerken. Dat maakt het extra belangrijk om je te onderscheiden van de rest. Hoe je dat doet? Met een unieke positionering van jouw interieurbedrijf in de markt. Aan de hand van aantrekkelijke content en een aanbod dat past bij jouw ideale klant. Die unieke positionering gaan we samen opzetten, zodat jouw interieurbedrijf opvalt en je vanzelf de juiste klanten aantrekt. 

Tijdens het 1:1 programma gaan we écht toewerken naar je doelen. Ook gaan we een winstgevende marketingstrategie opzetten voor jouw interieurbedrijf. And last, but not least, ik ben er voor jou als je persoonlijke mentor. Om al je vragen te beantwoorden of even te sparren, maar ook om je te coachen en motiveren.

Dit krijg je als je met mij werkt:

  • Een winstgevende marketing strategie die bij jou past en klanten oplevert
  • De juiste positionering van jouw interieurbedrijf, zodat jij je onderscheidt van de vele anderen in de interieurbranche
  • Een duidelijk marketingplan. Je weet welke kanalen relevant zijn voor jouw interieurbedrijf en hoe je ze het beste kunt inzetten. Met als resultaat meer naamsbekendheid en omzet.
  • Een Instagram strategie waarmee jij meer volgers en klanten aantrekt, zonder afhankelijk te zijn van het platform 
  • Een uitgebreid content plan dat past bij je ideale klant, zodat je moeiteloos je ideale klant aantrekt. Ook besteed je minder tijd aan het maken van content, waardoor jij meer kunt focussen op de taken die jij echt leuk vindt.

Klinkt dit interessant? Plan hier jouw gratis call met mij. In de call gaan we aan de slag met de marketing voor jouw interieurbedrijf, voor meer naamsbekendheid en klanten. 

Lees ook: 5 aandachtspunten bij vensterbanken vervangen

Kim
Kim

Hi, ik ben Kim! Marketing mentor voor interieurprofessionals. Als interieurprofessional heb je vaak geen opleiding of achtergrond in marketing of ondernemen. Bij het starten en groeien van je interieurbedrijf is het daarom fijn om met een expert samen te werken die je daarbij adviseert en begeleidt. Om samen de juiste marketingstrategie op te zetten, zodat je snel meer naamsbekendheid en klanten gaat aantrekken. Dat bracht mij op het idee voor Kimterior - marketingadvies en mentoring voor interieurprofessionals. Het is ook een combinatie van mijn twee grootste passies: marketing en interieur. Na 5 jaar als marketing lead gewerkt te hebben voor verschillende bedrijven, besloot ik om zelf een bedrijf te starten en mijn kennis te gaan delen in de interieurbranche. Het allerbelangrijkste is dat jij je als interieurprofessional thuis voelt in je bedrijf en vanzelf klanten aantrekt met je marketing, zodat jij je kunt focussen op jouw passie voor interieur.

Artikelen: 1