Wooninspiratie, de laatste woontrends en tips over het kopen en verkopen van je huis!
Wooninfluencer Mireille over interieurstyling en de kracht van social media
Wie droomt er nu niet van een mooi interieur en een fijne leefomgeving? Een omgeving aangepast aan je eigen woonwensen en persoonlijkheid. Of een fijne werkomgeving waar het inspirerend werken is voor jouzelf, je personeel én waar ook klanten en bezoekers zich welkom voelen.
Interieurstyling advies
Je kan hierbij denken aan de functionele inrichting van een bedrijfspand, kantoorruimtes, werkplekken, huizen en appartementen, maar ook het inrichten en stylen van horecagelegenheden, winkel etalages en vastgoedstyling om een huis verkoop klaar te maken.
Ik geef interieur(styling) advies met betrekking tot het maken van keuzes over kleurstelling en toepassing van materialen in de ruimte, vloeren, raambekleding, meubilair en het combineren van woonstijlen. Alles begint uiteraard met het, samen met de klant, opstellen van een Programma van Eisen (PvE). Waarna ik aan de slag ga met een interieurplan (naar gelang de opdracht) bestaande uit o.a. een moodboard, kleur- en materialenplan, meubelplan, plattegrond met indeling van de betreffende ruimte, een lichtplan, shoppinglist (accessoires, verf, behang etc.).
Mijn passie? Functionaliteit en comfort tot een harmonieus geheel samenbrengen, wat maakt dat een interieur stijlvol en sereen aanvoelt. Door middel van mijn creativiteit, kennis, ervaring én oog voor detail kom ik tot een interieurstyling advies, waarin mensen zich goed en thuis voelen.
Lees ook:
Wooninfluencer Charlotte aan het woord, een echte interieurjunkie
De kracht van social media
Daarnaast adviseer en ondersteun ik bedrijven met het maken van social media (content) en help ik hen verder met het kiezen van de juiste social media platform voor hun business.
Social media is een breed begrip! In essentie is het een interactieve vorm van computertechnologie die de mogelijkheid biedt om informatie te delen met een grote groep gebruikers. Een platform faciliteert als het ware een plaats om deze informatie te delen, maar de gebruiker vult hem verder in.
Dit biedt jou als ondernemer veel mogelijkheden. Wanneer je hiermee aan de slag gaat kan dit soms overweldigend zijn. Waar moet je beginnen? Hoe ga je beginnen? En met welke content ga je beginnen? Welk platform en welke content is voor jou interessant en wat moet je vooral niet vergeten. Ik denk graag mee over: Wat is je doel en strategie? Welke platformen wil je daarvoor inzetten? En ik kan je verder helpen met het plannen van dagelijkse, wekelijkse en maandelijkse activiteiten of het reageren op berichten.
In a world full of French fries, be the curly one
Met een achtergrond en (internationale) werkervaring in strategisch en operationeel HR, sales én interieur kan ik voor iedere klant maatwerk advies leveren.
Laat je inspireren door wooninfluencers
Ik noem mezelf, niet voor niks, een creative professional! Met mijn blogs, informatieve posts en (levens)ervaringen wil ik JOU heel graag inspireren! Een van mijn motto’s is dan ook: in a world full of French fries, be the curly one.
Benieuwd geworden? Neem een kijkje op een van mijn socials en laat je inspireren!